четвртак, 26. фебруар 2015.

Блер саветовао Владу Србије из хуманитарних разлога (САТИРА)

-Бивши британски премијер Тони Блер није плаћен за саветодавне услуге Влади Србије већ је то урадио из хуманитарних разлога сазнаје-Српски недељник.  Блер је, уз кафицу,  одржао састанак са премијером и министрима и у присном разговору поделио савете како на најбољи начин повести Србију на пут просперитета.
-Грађани Србије нису платили долазак Блера и његове услуге већ је он то урадио из хуманих разлога-објашњава потпредседница владе Зорана Михајловић.  –О његовим људским квалитетима не треба трошити речи јер је још у време док је био премијер показивао своју хуманост о чему могу да сведоче народи Авганистана, Ирака, па и Србије. Често заборављамо колики је био његов допринос увођењу демократије у нашу земљу. Мало захвалности нас не би убило!-тврди потпредсеница владе.
Сам Блер је одушевљен топлим пријемом у влади и обећао да ће учинити све што је у његовој моћи како би јој помогао у спровођењу реформи.

-Премијер и министри су се показали као изузетно даровити и вредни ученици који су просто упијали моје савете.  У овим тешким временима јако је битно показати да хуманост још увек постоји и захвалан сам Влади Србије што ми је омогућила да дам свој мали допринос тешким реформама. Драго ми је и што сам посетио Београд јер сам много слушао о њему. Заиста је диван и гостопримљив град, само што има неколико рушевина које руже његов изглед.  Обећао сам премијеру Вучићу да ћу учинити све што је у мојој моћи да помогнем да се те рушевине више не виде или бар забораве-описао је кратко Блер своје утиске из Србије.